در بررسی عمق Autowit SuperCap 2 Portable Jump Starter
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
در بررسی عمق Autowit SuperCap 2 Portable Jump Starter
نوشته شده در جمعه 7 آذر 1399
بازدید : 48
نویسنده : jessica

چند مورد ناامیدکننده تر از باتری مرده ماشین وجود دارد. شما وقت خود را برای رفتن به ماشین حساب می کنید تا کار کند. خواه به کار بروید ، فروشگاه مواد غذایی یا خانه یکی از دوستانتان ، این باتری خالی واقعاً می تواند روز شما را خراب کند. به جای اینکه به کار خود بپردازید ، اکنون می خواهید باتری خود را درست کنید. یک راه آسان برای بازگشت به جاده ، دستی نگه داشتن مجموعه ای از کابل های جهنده است. اما کابل های جامپر فقط بخشی از این معادله است. شما هنوز هم به نوعی منبع تغذیه احتیاج دارید. در بیشتر موارد ، این بدان معناست که شما برای کمک به شما در یک غریبه دوستانه حساب می کنید.

گزینه دیگر این است که یک استارت پرتاب قابل حمل یا پاوربانک داشته باشید. امروز ، ما در حال بررسی Autowit SuperCap 2 Portable Jump Starter خواهیم بود.

تجزیه و تحلیل سریع:

طراحی و ساخت - 9.0 / 10

عملکرد شروع پرش - 10.0 / 10

ایمنی - 10.0 / 10

تطبیق پذیری - 6.5 / 10

 

طرفداران:

عملکرد شارژ بسیار قدرتمند.

جمع و جور و سبک وزن.

نیازی به نگهداری ندارد.

آسان برای استفاده.

 

موارد منفی:

فقط به عنوان شروع کننده کار می کند - بدون پاوربانک ، چراغ قوه یا عملکردهای دیگر.


طراحی و ساخت

فوق العاده جمع و جور: اندازه آن فقط 10.43 اینچ طول ، 4.52 اینچ عرض و 1.77 اینچ ضخامت است. می توانید آن را در جعبه دستکش ، در جعبه تخت یا حتی در کنار جک خود قرار دهید. تنها با 2.34 پوند. Autowit SuperCap 2 start start قابل حمل از سیستم خازنی به جای باتری داخلی استفاده می کند. این خازن نسبت به چند پوندی که باتری قابل مقایسه با آن وزن دارد ، فوق العاده سبک است.

ایمنی فوق العاده: در حالی که باتری ها در اثر گرما ممکن است متورم ، ترک خورده یا منفجر شوند ، خازن ها خوب خواهند بود. به عبارت دیگر ، لازم نیست نگران تابستان گذاشتن اتومبیل خود در زیر آفتاب باشید. خازن شما آسیب نمی بیند زیرا بیش از حد گرم شده است.

این بدنه خود از پلاستیک تزریق شده ساخته شده است ، و در هر دو طرف دارای روکش لاستیکی است. این قاب به رنگ مشکی است و دارای روکش ساتنی است که به راحتی تمیز می شود. این بالشتک به رنگ نارنجی است و دید بالایی دارد بنابراین در تاریکی شارژر به راحتی پیدا می شود. به سمت بالا ، یک صفحه نمایش LCD کوچک وجود دارد که اطلاعات اولیه را ارائه می دهد. وقتی SuperCap 2 فعال شود ، ولتاژ و همچنین درصد شارژ کل را مشاهده خواهید کرد.

به سمت گوشه ای از واحد ، یک پلاگین لاستیکی پیدا می کنید که ورودی ها و خروجی ها را می پوشاند. یک ورودی Micro USB ، یک ورودی 12 ولت DC و یک خروجی برای کابل های بلوز شما وجود دارد. همچنین یک دکمه روشن / خاموش ساده برای فعال کردن خازن وجود دارد. این کیت شامل یک کابل شارژ 12 ولتی برای خروجی سیگار ماشین شما ، همراه با گیره های تمساح برای پریدن است. یک کیف حمل مناسب نیز وجود دارد. این پلاستیک سیاه و سفید است ، جایی برای خازن ، کابل ها و دستی دارد. این باعث می شود SuperCap 2 برای ذخیره سازی راحت باشد ، فارغ از اینکه چه اتومبیلی رانندگی می کنید.

کل کیت تحت ضمانت 1 ساله Autowit قرار دارد. به طور کلی ، الکترونیک یا زود از کار می افتد یا اصلاً خراب نمی شود ، بنابراین این باید بیش از اندازه کافی خوب باشد. اگر خازن شما بعد از یک سال هنوز کار می کند ، احتمال اینکه یک دهه یا بیشتر دوام داشته باشد وجود دارد.



چگونه استفاده می شود

به جای جریان برق از طریق سیم ، تصور کنید که آب از طریق یک لوله جریان دارد. فشار آب مشابه ولتاژ خواهد بود. حجم آب مشابه آمپر (آمپر) خواهد بود. ترکیب این دو عامل ، کل توان ، مشابه وات خواهد بود. برای راه اندازی موتور اتومبیل ، نیازی به ولتاژ فوق العاده زیاد ندارید. از نظر تئوری 12 ولت بیش از حد کافی است.

وقتی باتری اتومبیل شما از بین می رود ، تقریباً هرگز به طور کامل صفر نمی شود. معمولاً هنوز هم شارژ وجود دارد ، فقط کافی نیست که موتور خود را روشن کنید. در طول چند دقیقه یک خازن آن شارژ قطره ای را جمع می کند. سپس ، هنگامی که فعال می شود ، یک هجوم از قدرت با آمپر بالا را آزاد می کند که موتور شما را روشن می کند.

صرف نظر از اینکه چگونه خازن را تغذیه می کنید ، هنگامی که خازن شما کاملاً شارژ می شود ، یک زنگ صدا به صدا در می آید. در آن مرحله ، شما آماده اتصال به باتری ماشین خود هستید. دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و 10 دقیقه شمارش معکوس شروع می شود. این به شما فرصت کافی می دهد تا به قسمت جلوی ماشین خود بروید و موتور خود را روشن کنید.

با این حساب ، SuperCap 2 فقط یک شارژر است. این به عنوان پاوربانک کار نمی کند و همچنین هیچ ابزار داخلی دیگری ندارد. اگر به تولیدکنندگان مدرن عادت کرده اید که محصولات خود را پر از ویژگی ها می کنند ، ممکن است ناامید شوید. اما این فقط ماهیت دستگاه خازن محور است. بدون باتری داخلی ، داشتن چراغ قوه یا پورت شارژ USB هیچ دلیلی ندارد.

 

شروع شروع عملکرد

SuperCap 2 حداکثر جریان پیک 800 آمپر دارد. این برای شروع تقریباً هر وسیله نقلیه در جاده کافی است. در اتومبیل های بنزینی و کامیون ها می تواند موتور 7.0 لیتری را روشن کند که برای هر وسیله نقلیه مصرفی کافی است. در وسایل نقلیه دیزلی می توانید موتور تا 4 لیتر را روشن کنید. این برای بزرگترین کامیون ها کافی نیست ، اما برای هر چیز دیگری بیش از اندازه است. در مورد موتورسیکلت ها ، قایق ها ، تراکتورها و روروک مخصوص بچه ها ، شما آب بیش از آنچه نیاز دارید خواهید داشت.

محدودیت اصلی که قرار است با آن کنار بیایید ، نحوه عملکرد SuperCap 2 است. از آنجا که در یک جریان با شدت بالا مقدار کمی نیرو را آزاد می کند ، شما مدت زیادی برای روشن کردن موتور ندارید. در کل ، بسته به میزان تغییر خازن ، تقریباً پنجره چهار پنج ثانیه خواهید داشت. این بدان معناست که شما باید دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید ، و هنگام به صدا درآوردن زنگ اخبار کلید خود را بچرخانید. تا زمانی که این کار را انجام دهید ، خوب خواهید شد. اما اگر بنا به دلایلی قادر به چرخاندن کلید نیستید ، باید SuperCap را دوباره شارژ کنید.

از نظر عملکرد محیطی ، هیچ نگرانی نخواهید داشت. تا 40 درجه زیر صفر کار خواهد کرد. در بالاترین سطح مقیاس ، تا 158 درجه کار خواهد کرد. خازن داخلی با امید به زندگی 10 ساله همراه است.

برای دریافت تخفیف در gadgetplus محصول جدید Autowit SuperCap Lite Portable Car Jump Starter خوش آمدید!

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: